torsdag 8 november 2007


Gröna vindruvor

14 kommentarer:

Stina sa...

Snyggt och vackert!:-)

Anonym sa...

Fina druvor.

På min gatan i stan sa...

Vackra bilder du tar!!! Mkt fina smycken! :-)

Kram Martina

Jensa sa...

Alltid lika intressant att kika på dina bilder. Svårt att kommentera dem bara, de är ju så många och fina.

Malin sa...

Måste skicka en kommentar till alla smyckena...Jag är överväldigad!
Visste inte att du också satt hemma och pulade med pärlor precis som jag gör...himla kul är det och fina saker gör du...säljer du också?
Du har lyckats ta fina bilder på det du gjort jag tycker det varit knepigt att få det snyggt...får inte in halsbandet i kameran...ja du fattar vad jag menar...fniss"

Massa kram från Malin

Pia Puma sa...

Tackar alla.

Malin: ja jag förstår hur du menar, just det problemet har jag men jag ska bygga en liten fotostudio av en kartong sen. Behöver två lampor med clip-on fäste på sidorna av kartongen för att få bort skuggor m.m.

När jag tog de här plockade jag fram vad jag hade. Ett stort svart ark papper som jag att på min brudkista så att det lutade upp mot väggen. Sen två vanliga bordslampor (utan skärm) på vardera sida för något sånär ljus. Sen tog jag supermacro bilder. Ändrade lite i photoshop med kontraster så pärlornas färger kommer fram lite bättre.
Ine på min andra blogger adress (Thindras) fins en liten bild på det;) Eller man ser lite hur jag tänkt i alla fall.
Jag kommer lägga in en bild på den andra när den är klar men det kan ju ta ett tag för mig;)

Anonym sa...

Ha den äran ....ha den äran....i efterskott!!! Kan du någonsin förlåta Clara för att hon missade din födelsedag!!!????
Ett fyrfaldigt leve för Pia Puma....hipp hipp ....HURRA HURRA HURRA HURRA !!!!!! KRAAAAAAAAMMMMM

Pia Puma sa...

Näe du Clara. jag förlåter dig aaaaaallllldrig;)

Hi hi jo då. Jag tror jag överlever, lite i alla fall.:))

men jag tackar nu i efterhand för gratulationerna i alla fall. ;)

Anonym sa...

Så underbart vackert det smycket var... en verklig druvklase. Alla dina smycken är iofs fina men vissa tycker jag bättre om, denna var en av dom.

Anonym sa...

Schhhhhhhhhhhhhhhhh

Pia Puma sa...

Oj tra la lal aalllala

Anonym sa...

Nämen herregud... det är ju du som fyllt år ser jag på Claras kommentar... och så säger du inget männska... Ett fyrfaldigt leve Hurra, Hurra, Hurra, Huuuurrrrraaaaaaaaa,... i efterskott.

Pia Puma sa...

Tackar trollet. Men det var inte mig jag menade egentligen

Anonym sa...

Nä du P-D... jag har undrat vem det kan vara, nu undrat G-T oxå om du kikar i gamla kommentarer hemma hos mej *fniss*