måndag 31 december 2007


Min lilla lakritskola.

9 kommentarer:

Millis sa...

Lika söt och go som Käck!

Pia Puma sa...

Ja visst e min lilla pussgurka det;)

Anonym sa...

Vilken sötnos... och vilken fantastisk ögonfärg...

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Men där är du ju...dessa katter gör en helt salig...har träffat två nya pajsare som inte bor just hos oss...utan ett par kvarter bort...men jag följer den ena herrn hem då och då...dvs bärande honom på armen och en av våra honkatter suktande efter...ett himla liv kan jag lung säga...

Kramis från Malin

Jennie sa...

Lovely pictures & photos on your blog, I'll be coming back here.

Anonym sa...

Lakrits med sånt där cironmjukt i mitten tycker jag det ser ut som...

Gó som attan... eller... kattan

Pia Puma sa...

Ha ha den var bra marlene.

Ja du är så välkommen tillbaka Jennie.

Filifjonkan 1 sa...

Å din lakritskola är så gullig fint med skuggan där på väggen