fredag 5 oktober 2007

7 kommentarer:

Anonym sa...

Alla dina bilder är så vackra....jag har redan varit inne och lovordat dem i flickr......träningsvärk idag :=)
Du är duktig du so springer i skogen....jag brukar gå eller krypa i mossan...utrustad med en kamera .=) Kram

Pia Puma sa...

Ha ha ja jag såg att du lovordat dem. Jag har ju problem med både dator o internet. Hoppas att datorskiten löser sig idag i alla fall. Internet får jag ta tag i sen.
Ingen träningsvärk. Tog ett varv idag med;)

Anonym sa...

Du är makalös....Clara ska stapla ved idag....du får benmuskler och jag får överarmsmuskler!!! Hoppas att det löser sig med internet snart!!! Kraaaaammm

Pia Puma sa...

Japp men idag blir det nog vila eller kanske inte. Vill inte lova för mycket. Har jobbat sen halv sex så nu sa jag gå o nana en stund så vi får se senare;)

Pia Puma sa...

Som sagt blev det vila idag. Var å fotograferade solnedgången istället. Ingen aning om hur bilderna blev men det märker jag väl senare som sagt.
;)

Anonym sa...

Helt underbara bilder du tagit...samtliga är urläckra...

Kram från Malin

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder du har fotat!
Det är nog dags för mig att skaffa ny kamera iallafall... om nu det hjälper mig, förståss...det kan ju även bero på VEM som håller i kameran... fniss