torsdag 11 oktober 2007

6 kommentarer:

Jeanette Nord sa...

Den här bilden var absolut underbar. Jag blir så inspirerad av att se dina bilder. Häftig vinkel och djup! Måste ge mig ut och fotografera löv bara vädret blir bättre... Har allvarligt börjat fundera över en "vattentät" kamera. Min man hade sett en nikon systemkamera där både kamerahus och objektiv tålde väder och vind. Vill ha! Tycker jag är begränsad som det är nu.... men, men allting har ett pris. Och denna var DYR! Suck! Tack för tipset om stativ. Ska kolla upp det. Blir ett bra julklappstips till maken. He, he!

Kram
Jeanette

Anonym sa...

Den här var ju både vacker och samtidigt lite rolig....när jag såg titeln...minigolf.....så började jag stirra bland löven först....innan jag såg golfbanan i bakgrunden!!! Din lilla rackare ....skoja med Clara sådär :=) Kram...klappa Thindra från mig....hur går det med internet och alla dina program!?

Pia Puma sa...

Tackar. Denna bild tog jg när jag var i stadsparken. Jag ville då gärna gå in på minigolfområdet men jösses jag vågade inte ritigt. Då zoomade jag in denna från staketet o klippte av. Löven ligger där på banan o lyser så fint i solen.

Ja om man inte vill ha paraply med sig o inte täna på kameran med minsta vattendroppe är ju inte en allväderskamera fel. Själv har jag sett lite på D80 framöver om X antal år vill säga;)
Vill gärna kunna behärska allt på denna kamera först.

Men Clara lilla;) ja som aldrig skojar:))
Det går sådär med internet, måste kolla olika alternativ först. Men cs2 finns på datorn nu o jag kan fixa korten men LO,s e de svårare med. Kan inte den snittsen riktigt. Men huvudsaken e korten.
Minigolfkortet e gjort sen jag fixade det igen.

Ha de gött, ska snart åka till jobbet. Ska jobba på ett ställe idag så jag får cyklar över en mil idag. Tror inte det blir någon träning. Har spelat innebandy o sprungit hela veckan så lite vila kan behövas ibland.

Kram

Millis sa...

Härlig höstbild!
Kram

Anonym sa...

Vacker bild och slut för säsongen med minigolf sga...Jag måste fråa dig vad det där där märket du har överst på din sida är...den trekanten med snirklar runt...är så vacker men ska det betyda något....

Kram från Malin

Pia Puma sa...

Malins-kuriosa: märket e celtiskt o jag kommer inte ihåg vad det betydde eller jag kanske inte kollade de???? hm. Har några på min ddator o de flesta är egentligen märken till tatueringar.
Från början letde jag efter ett speciellt men hittade inte den så jag gjorde denna istället.
Men hittar jag vad det betyder så säger jag till.