torsdag 7 februari 2008


Eye
De flesta bilderna kommer från sxc som jag har redigerat.

6 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Med ögon känsliga för grönt...(Barbro Hörbergs sång) fin blev bilden

Anonym sa...

MERA :::MERA::::::jag bara älskar dina bilder som du fixar och trixar med.....snälla kan du inte trixa med någon av mina bilder ...snälla !!!!

Jeanette Nord sa...

Wow! Helt fantastiskt. Kan du beskriva tekniken du använder lite närmre? Är det svår? Ser ohyggligt komplicerat ut! Man sugs in i bilden. Håller med Clara. Mera! Mera!

Kram
Jeanette

Pia Puma sa...

I denna bild hr jag ögat som bakgrund. Sen har jag öppnat upp en ny bild med ett träd som jag minskat ner i rätt storlek, dupkicerat den och flyttat över den på bilden med ögat. Sen sänkte jag opaciteten på det lagret som trädet var i så jag ser ögat. Sen tog jag suddet med låg opacitet och flöde. Suddade bort allt som hamnade utanför irisen. Lågr flöde och opacitet gör att det inte bildas en skarp kant efter suddet. Sen tog jag och duplicerade trädet en gång till av det lagret jag fixat me bara för att få bättre färg. Ändra lite kontraster och den gjort pytte lite som kanske behövdes göra iordning. Klart.

emmmaa sa...

WOW... Dina bilder är helt fantastiska :)

Unknown sa...

Hej!

Gillar verkligen ögon bilden och är intresserad av att använda den till en hemsida som är under uppbyggnad. Vem eller vilka är det som kan godkänna att jag får använda bilden?

Mvh
Evhl

maila till evhl956@hotmail.com