tisdag 19 februari 2008


Lånat ytterligare en av min vän Claras bilder
och fixat lite med.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar...ser verkligen ut som änglavingar....

Kram från Malin

Anonym sa...

Pia.........nu svimmade jag......har du något luktsalt? Nähä....då får jag väl ligga kvar här ett tag då:)
Alltså ...den här bilden ....den är så underbar....du har gjort ett otroligt jobb här...nu är det jag som går in till mitt och bloggar om dina fantastiska kunskaper!
Den sirliga slingan i vänsterkanten ....med det lilla ormbunksbladet(stensöta)...den här bilden måste jag skriva ut och rama in! Jag känner mig verkligen hedrad att du vill använda mina bilder och göra sådana här ljuvliga mästerverk....DU ÄR BÄST!!!! Många kramar.....och en nospuss från Moltaz!!!!

Pia Puma sa...

Tackar:)) Vad glad jag blir att ni gillar bilden. Själva bilden tog inte så lång stund att göra men jag hade lite problem med vad som sulle vara på mer än ängeln. Klistra dit, tog bort, klistra dit och så höll jag på. Sen lade jag ner det och den fick ligga under natten. Dagen därpå satt jag bara dit texten och så fick det vara. Nu efteråt inser jag att den är kanon precis som den är.
Ja Clara ,efter all din önskan så var jag ju tvungen att göra något och kite idéer ploppade ju upp. skriv ut dem du,, själv undrar jag hur de skulle bli på canvas???? hm. Hur stora skule man klara att ha dem då med tanke på den storleken de är i nu. Oftast jobbar jag ju i full storlek på bilderna när jag använder fotomanipulation men man använder de man kan;)
Kram på er;)

Anonym sa...

så vackert! precis som vanligt - det är som en saga att kliva in här :D

Jeanette Nord sa...

Oj, oj, oj! Jag tror jag behöver lite luktsalt jag också. Fantastiskt vackra! Precis vad jag behövde. Mår genast bättre och värken i min nyopererade hand känns redan bättre. Fast man blir så sugen på att fota själv. Och det lär dröja innan jag kan hålla i en kamera.... Suck!

Men du, du är bara bäst!

Massor av kramar
Jeanette alias enarmade banditen