tisdag 12 februari 2008

Freedom
3 bilder från sxc

4 kommentarer:

Anonym sa...

Där är Du ju...har saknat dina bilder men nu kommer de med besked vill jag lova...så vackra saker du visar...helt underbara...!!!!

Kramar från Malin

Anonym sa...

Så vackra bilder... den översta får mej att tänka på Jonathan Livingston seagull, fast jag ser ju att det inte är en mås.

Egentligen kom jag hit för att i sista minuten önska ett gott slut på denna hjärtedag

Millis sa...

Vilka underbara bilder!!!

Jeanette Nord sa...

Oj,oj,oj! Helt fantastiskt. Du går från klarhet till klarhet. Jag riktigt ryser. Underbara! Dina bilder påminner lite om en konstnär som heter Johnnie Hurtig som jag beundrade på konstrundan på Österlen förra påsken. Om du har lust att kolla in hans konst kan du gå in på www.digital-fine-art.nu.

Kram på dig!
Jeanette