tisdag 21 augusti 2007

7 kommentarer:

Anonym sa...

Så läckert....nu börjar hösten smyga sig på....underbart, jag ÄLKAR det!

Pia Puma sa...

Har inte du gått till jobbet än???

Anonym sa...

Ha ha...jag behövde inte jobba...jobbar ju som personlig assistent och hon ringde och sa att hon skulle ha främmat!

Pia Puma sa...

Vissa har de bra. Se på kl här..... jösses mit i natten o jag hör åskar på håll. Hm skulle inte förvån mig om han gör besök lagom till jag sticker till jobbet.

Millis sa...

Härligt med lingon. Jag fotade också några igår.

Anonym sa...

Nej men du är inte klok....vad har du gjort uppe så sent? Du börjar väl jobba tidigt om morgnarna....?

Pia Puma sa...

Ha ha mossy de va ju kadababong ute;) Thindra ramlade nerfö sängen o sen bet hon mig genom täcket så jag vaknade haha.
De var då ja hörde Åskar.. Sen höll ju han på till 4 halv fem o sen var det ju dags o gå upp. Sov nog 4 timmarsammanlagt. Men pigg vr jag på jobbet;)