måndag 13 augusti 2007

Thindra sover med sina googles.

11 kommentarer:

Millis sa...

Cool!!!

Malin sa...

Har allt varit här o kollat förrut genom Claras blogg...men har inget skrivit...men du har jättefina foton och katten ser lika galen ute som vår lilla Sallymissetok´katta...Framöver ska jag ge mig till känna...nu när vi är i samma klubb då....
Kram från Malin

Pia Puma sa...

Du e så välkommen Malin, kul att du ger dig till känna med o att du kikat in här innan;)
Jag får tacka för komplimangerna o visst är min Thindra lite galen med.

Anonym sa...

Crazy cat!!!!

Anonym sa...

Men gud vilken häftig bild :)

Stina sa...

Men vilken härlig bild Haha...helmysig!
Kramis

Anonym sa...

Va...har både du och Thindra tagit på er gogglisarna och gått och lagt er eftersom det inte är några foto inlagda idag :=) Skojar bara....men bara lite! Kram

Pia Puma sa...

Ha ha e ju skitväder o jag vet inte vad jag ska fotografera precis. Ja har u ingen trädgård som vissa andra;)

Anonym sa...

Du....det finns inget dåligt väder...bara dåliga kläder....och sedan kan du trä en duschmössa över kameran!!! STOR KRAM

Anonym sa...

Jag trodde nästan att en Findolina skulle dyka upp här idag :=)

Pia Puma sa...

Inte än.:))