onsdag 29 augusti 2007


Oooops!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så kan man ju oså uttrycka det... OOOphhs

Pia Puma sa...

mm, jag fick avbryta filmandet för att hjälpa henne ner:)

Hjortron sa...

Åh, vad roligt!

Anonym sa...

Jag fick svar på det jag undrade över,om du fick hjälpa henne ner...:)

Pia Puma sa...

Ha ha ja o det var inte enda gången. Nu är hon lite mer säker men det händer att hon fortfarande tappar balansen;)
En gång hängde hon bara i framtassarna raklång när jag kom ut:)) Såg ganska komiskt ut.

Anonym sa...

Jag igen...glömde säga att va snyggt det blev med bloggens nya färger!
Sitter här mitt i natten o borde gå o sova, men du vet ju hur det är med mig och bilder....men jag säger gonatt ialla fall!

Jeanette Nord sa...

Wow! Det hade min tjocka kissemisse aldrig klarat. Han nöjer sig med att balansera på toaringen....och trilla ned! Och att ligga och sova i vasken! Otroligt cool bild!

Anonym sa...

Den rackarns buskatten...hon är för häftig!!! Orädd och busig precis som sin matte!!!
Du ....nu när jag kom in här....så blev det lite spooky...varför, undrar du säkert...ja, hur ska jag nu svänga mig för att inte avslöja mig...jag donade med en grej igår och då valde jag också svart...bytte du till detta igår , eller!? Jag donade med mitt på förmiddagen igår ...tänk om vi "donade" samtidigt....jäkligt spooky isåfall!!!
Fasen...det låter ju inte klokt det här ...men jag kan tyvärr inte uttrycka mig klarare än så här just nu...avslöjar snart hemligheten...skickar ett mail. Nu ska jag iväg och jobba ....TJOFLÖJT!!!!

Pia Puma sa...

Eh jag tror jag gjorde det i förrgår egentligen. Du ska alltid härma mig (omedvetet);)
Tyckte bilderna framhävdes bättre nu.
Men nu blev jag ju lite nyfiken juh......;)

Malin sa...

Så det är du som filmar vad mysigt...katter är charmiga men det kan bli hur galet som helst ibland...ingen hejd på upptågen och de ger en så många goa skratt...
Elitidrottskatt verkar du ha....

Kramar från Malin

Pia Puma sa...

Ja malin det är jag som filmar. ;) Idrottskatt jo jag tackar jag men kluumpig e hon så de har hon fått av mig det märks. Man brukar ju säga sådan matte sådan........... katt i detta fall o det stämmer definitivt. Vi e lika klumpiga båda två.

Millis sa...

Skrattar lika gott varje gång jag ser den här filmen!
Krama knaskissen från mig!

Pia Puma sa...

Självklart MIllis;)