tisdag 21 augusti 2007

Tisdagstema: grönt

Tisdagstema; grönt
Se länk nedan för fler bidrag

12 kommentarer:

Anonym sa...

grönt var det här med konstigt nog ;)

Anonym sa...

Nääääää....jag smäller av!!!
Mossa....och jag som älskar mossa...du är för go du....var du med millis i skogen idag och fotade eller...hon hade också tagit en massa bilder på vacker mossa så jag gick ner i spagat när jag var där inne!!!!!
Visst var det kul...det här med tisdagstema, kul att du också hakade på...nu ska vi värva flera....Olivelund poppins jeannete...alla ska vara med tycker jag:=) kram....du är en vinnare!!!!

Pia Puma sa...

Nä tog en tur själv i min trakter;)
Du e knasig du tokefia:))

Anonym sa...

Lummig och trollskogigt...fint tycker jag...

Malin sa...

Så härliga bilder men akta dig för fästingar...skogen är så full av bilder...
Kramar från Malin

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du har här inne. Kanonfina!!!

Pia Puma sa...

Tackar;
Än så länge har jag inte fått en enda ästing, konstigt. Men den första för iår kommer nog.

Malin sa...

Gurkan är skum...vet e sjutton om det är en gurka o hur ska jag veta när den är klar...vad det nu är...jag vet inte hur den ska smaka heller...
Kram från Malin

Pia Puma sa...

Spännande malin.

Lallis sa...

Hääääärligt:)
Kram Lallis

Susanne sa...

Vilka fina makrofoton du har här!

Din mossa passar ju bra med min ormbunke. Båda är sporväxter. :-)

Skatan sa...

Vackert! Mossa...mjukt...grönt...min älsklingsfärg : )