onsdag 13 juni 2007

Fågel

6 kommentarer:

evanyberg sa...

Nu var du supersnabb!!! Och superbra blev bilderna!!! Grattis till den...

Pia Puma sa...

Eva: tackar ja jag har ju inget tålamod;) men det ska gå. Brukar lära mig bäst om jag leker o fnular lite.
Denna bil är fullt utzoomad med hela 18X optisk zoom kan tilläggas.

Anonym sa...

18x optisk zoom....blä bla blä.....:=( nu är livet orättvist....!!!! Hi hi....fasen vad roligt att du testat den ....var det kul, var den bra?!
Jag är glad för din skull och den lilla fågeln är så söt där han sitter och blir in zoomad ....18x
KRAAAAAM

Anonym sa...

Avundssjuka Clara igen....nämen titta nu när jag klickade på bilden så ser jag ju de små pepparkornsögonen och de små klorna....hur långt ifrån stod du....jag måste veta...NUUUUU! Fasen att du inte bor närmre mig....tänk vad roligt om vi kunde gå ut och fota tillsammans! Kram igen

Pia Puma sa...

Ha ha jag o meter, hur långt???? Ja man kan säga att jag hade problem att hitta den lilla rackaren i alla fall på skärmen men jösses hur långt? Ja det var en bit i alla fall. De e skitkul. Visst hade det varit kul o ge sig ut o fota men milen e för många tyvärr o jag har varken bil eller körkort;P

Millis sa...

Jättefin bild!