söndag 17 juni 2007


Svan

4 kommentarer:

Mina prylar sa...

Va fint du fått med den graciösa svanhalsen!
Jag har sett flera svanar på en åker nära där jag bor, och jag har tänkt varje gång jag sett dom att jag skulle sååå gärna fota dem men skulle behöva zoom...

Pia Puma sa...

Ja visst underlättar det med zoom. Jag var ca 7 m från den här svanen. Men jag hade nog testat med kameran även utan zoom för att se hur nära jag kan komma;) Tålamod, tid o försiktighet,men vill ju ha ett kort:)Har man lite mat också så kanske det är ännu lättare med. Men som Clara säger zoomen är helt underbar, älskar den.

Millis sa...

Tur att du har zoom, så du slapp gå för nära svanen...de kan nypas rätt bra, vet du;)
Jättefin bild, förresten!

Anonym sa...

Så vacker och graciös.....jösses, jag bara älskar Olympus som kan hjälpa oss med att ta sådana här bilder... 7m ifrån ...helt fantastiskt!