torsdag 14 juni 2007


Ögonkontakt

10 kommentarer:

evanyberg sa...

Ja verkligen ögonkontakt när man klickar på bilden... så otroligt fina bilder det blir, är det inte svårt att lära sig kameran?

Pia Puma sa...

Eva: Jag har tagit dem på auto så bara man får skärpan på rätt ställe så är det inte så svårt.

Millis sa...

Jag blev så nyfiken på ekorren, så jag var tvungen att starta datorn, fast jag har huvudvärk;)
Jättehärlig bild!!!

Pia Puma sa...

Men mllis då. Akta knoppen. Ekorren e kvar imorgon med.

Anonym sa...

Underbar bild du har lyckats ta.

Anonym sa...

Aaaahhhh...titta de små tofsarna på öronen och den lilla nosen....vad lycklig du är Pia Puma, som har en kamera med zoom....Clara väntar fortfarande! Idag har jag varit och hjälpt min dotter att flytta...hann med en snabb tur inom Alvas Hus och fotade i denna ljuvliga butik....med min gamla trotjänare...(utan zoom) :=)

Pia Puma sa...

Men Clara lilla, du tar så underbara bilder utan zoom ändå;)

Anonym sa...

Du är snäll du.....kram

Anonym sa...

vilken superfin bild på ekorren! Är själv intresserad av fotografering och har just köpt mig en systemkamera så hit kikar jag nog in igen för lite inspiration :)

Pia Puma sa...

Välkommen vildängel o grattis till din nya kamera. Visst är det kul.