onsdag 13 juni 2007


Mamma and

4 kommentarer:

Millis sa...

Jättehärlig bild, den här också. Superhäftigt med alla detaljer man ser när bilderna är förstorade!!!

Anonym sa...

Nämen hallegud så fin hon är mamma and....så vackra bruna ögon!!! Vilken lycka och kunna ta sådana här bilder....det är just djurbilder som jag saknat att kunna ta med närbilder....det går ju an med blommor...de springer ju inte iväg när jag kommer smygande med min gamla kamera UTAN ZOOM!
Kanonträff Pia puma.....din jäkla retsticka!!! Kram :=)

Pia Puma sa...

Millis: Visst är det. Försökte få skärpan på hennes ögon o tycker allt att det gick.
Clara: visst e hon fin o så solt där hon låg med sin ungar. Även om jag satt ett par meter från dem så fortsatte de att sova men hon hade stenkoll på mig så lugna o fina rörelser. Det är också såna här bilder jag saknat o nu så;)

Mina prylar sa...

Stolt andmamma!