fredag 8 juni 2007


Rosa skönhet

11 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Vilka fina bilder du tar! Jag älskar bilder, både att ta och titta på.
Jag kommer gärna tillbaka till dig fler gånger.

Kram
Anna

Pia Puma sa...

anna stilla: tackar, jag har ju själv sett dina o de är ju bara för underbara.

Millis sa...

Titeln säger allt...bedårande vacker!

Pia Puma sa...

Millis: Visst är den underbar, o den blev till av en miss. Men det är som man brukar säga att ibland är det missarna som blir de allra vackraste bilderna.

rebecka. sa...

ooo, vilka härliga bilder du har!!

Pia Puma sa...

rebecka: tack så mycket:)

Anonym sa...

mossygreen: Ja vad säger man om denna "miss"?
Miss universum.....:=)
Ha det gott min kära fotopolare :=) Kram

Pia Puma sa...

Mossy: du e go du;)

Skatan sa...

Vilka fantastiska bilder du visar upp! Så kul att ha hittat hit : )

Pia Puma sa...

Skrotmaja: tack så himla mycket o jag får önska dig välkommen till min fotoblogg;)

Mina prylar sa...

Min älsklingsfärg o allt-superfin!