lördag 16 juni 2007

Fågelfä

8 kommentarer:

Millis sa...

Underbar bild på en jättesöt fågel!

Pia Puma sa...

Ser ni lusen på huvudet?

Mina prylar sa...

Hejsvejs! Va kul att du skrev en kommentar om mina bilder så att jag hittade hit till din blogg.
Jag är ju lite bildberoende och tycker om att se på andras bilder. Du har ju jättefina bilder! Hur har du lyckats fånga en ekorre? De springer ju o på ganska duktigt....;)
Jag kommer att lägga dej i favoriterna mina så jag få se på dina bilder i fortsättningen Kram/C

Pia Puma sa...

Välkommen till min fotoblogg Cia och tack så mycket:) Visst är det kul med bilder, älskar djur och natur. Eorren jag. Jag tror jag stod i nästan 20 minuter o tog en himla massa kort men det var inte lätt. Det här var ett av de få som blev något av. Tror att han vande sig att jag var där till slut o jag rörde mig så försiktigt hela tiden.

Pia Puma

Mina prylar sa...

Va kul, att du oxå gillar djur o natur!
:)

Pia Puma sa...

jag tror nog nästan nu med denna kamera att bloggen kommer i största allmänhet innehålla djur;)

Anonym sa...

Du är ju för rolig...ja, jag ser faktiskt lusen på huvudet :=) Tänk vilka underbara kameror vi har som tom fångar lössen :=) kram på dig din stolla!

Anonym sa...

Ja det var många fina bilder förutom dessa vidriga sniglar har ett numera permanent hat till dem, Idag middag på min farstubro hade en fräckheten att ta sig upp med kurs på min krukor med blomman för dagen. Han gick en ond bråd död till mötes direkt.De äter ju upp allting. Fågelfäet kan kanske vara en tärna eller en trut? snygg typ i alla fall lite högdraget mallig.