torsdag 12 juli 2007


Blå flickslända

10 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag är imponerad!! Hur har du lyckats fånga en slända så bra?! Det är inte lätt nämligen....jättefin bild!

Millis sa...

Underbara bilder, som vanligt!
Kramis

Pia Puma sa...

Jag e förvånad själv. Men tålamod o lugn är mitt enda tips.

evanyberg sa...

Världens vackraste slända har du lyckats fånga!!!
Eva

Pia Puma sa...

Jösses blir ju generad av alla komplimanger. Lilla blyga jag

Hem och Lycka sa...

Oj, vilket imponerande pangfoto!

Anonym sa...

Du.......vad vacker hon är!!!! Såg en sådan här vid min damm häromdagen...men attans vad snabb hon var! hur lyckades du fånga henne så fint.....lockade du henne med något :=) Du har blivit en hejare på att fota insekter...jag är MYCKET imponerad! En stor kram till dig!!!

Hjortron sa...

Fantastiskt bra bild -det beror nog inte bara på kameran!
Länkar dig!

Jeanette Nord sa...

Helt fantastisk bild! Min trädgård i mitt nya sommarhus är helt full med fjärilar, grodor och trollsländor. Men inte någon vill fastna så fint på bild som din!

Pia Puma sa...

Välkomna alla nya o tackar för komplimangerna. Kul att ni vill länka o Jeanette din trädgård verkar vara drömmen för den insektsälskande fotograf som jag blivit;)