måndag 9 juli 2007

5 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså Pia Puma....nu undrar jag....har du bytt kamera eller.....varit och köpt en systemkamera med ett supermacroobjektiv medans jag var iväg!!!!????? Du har lyckats med att få till så jäkla fina bilder på alla insekterna här....egentligen ska det inte vara möjligt att få till så här knivskarpa bilder utan stativ.....men Pia Puma hon har verkligen lyckats!!! Jag är mäkta imponerad.....fortsätt så här , helt underbart!!! Förresten så måste jag ju komma ihåg att tacka dig av hela mitt hjärta för tidningsartikeln om alpackorna....du är så snäll och omtänksam!!! Den kom samma dag som vi for till Skåne så jag hann inte skriva ett mail till dig.....men nu är jag hemma igen !!! Tack söta och snälla Pia Puma!En stor KRAM till dig!!!

Pia Puma sa...

De e samma kamera vännen men mycket tålamod o att håll andan ja de kan jag vid det här laget. men fndrar på ett statis sen i ala fall;)
Tur att artikeln kom fram i tid:))

Millis sa...

Söt "lurvetuss"!

Anonym sa...

Otroligt fina färger på vingarna!

evanyberg sa...

Sååååååååååå vaaaaaaaaacker!!!!!!!!!
Visste inte ens att vi har så vackra fjärilar i Sverge :)
Förstår att du får hålla andan!
Eva