tisdag 10 juli 2007

5 kommentarer:

Millis sa...

Vilken läcker bild...förstoringen är helt underbar!
Kramis

Jeanette Nord sa...

Jättevacker bild! Vad är det för blomma? Ser ut som äppleblom men det är väl för sent nu?

Pia Puma sa...

Jag har ingen aning om vad kan vara. Nä tror inte heller de e äppelblom, de var mycket mycket lägre o den togs för bara några dagar sen.

Anonym sa...

Jag tror bestämt att det är björnbärsblom.....fotade några björnbärsbuskar ikväll på min fotopromenad och tycker att blomman ser ut som de som jag fotade....jag är SÅÅÅÅÅ stolt över dig Pia Puma....du har blivit ett proffs på det här!!!!

Pia Puma sa...

Ja Clara du kan ha hlt rätt. På det området jag tagit denna växer det björnbär, bestämt en 18 olika sorter ska det vara o det är också den enda platsen i Sverige där det växer smålandsbjörnbär har jag fått klart för mig. I alla fall var det de för ett par år sedan. Finns ett antal fridlysta växter o insekter där.