söndag 1 juli 2007

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Vilken vacker bild!

Millis sa...

De nya bilderna är också jättefina!

Anonym sa...

Nej men shit alltså.......du har gjort ett fantastiskt jobb här!!! Vilka makrobilder....helt urläckra....du har ju fått med så mycket detaljer, knivskarpa....jag är helt hänförd!!!!! Klickar hej vilt och förstorar dina bilder.....och NJUTER av alla detaljerna....de små ögonen,jaa, allt!!! Jag är MÄKTA imponerad Pia Puma.....STOLT som en tupp över min duktiga bloggvän! Ett kanonjobb!
Ang alpackorna så var jag inne på din tidning och sökte på Österlen Alpacka men fick inte något napp! Ska prova att söka på lite andra ord....visst är de ursöta, jag ska snart göra ett nytt besök där....hade jag planerat!!! KRAM