torsdag 20 september 2007

8 kommentarer:

Anonym sa...

Klappar den lilla söta andhonan på nacken innan jag springer iväg....för att slippa höra Pias skäll....jaaaag veeeet, tiden är ute för länge sedan....sorry!!!!!
Nu ska jag ut och jaga troll/älvor/änglar....wish me luck!

Pia Puma sa...

Ha ha din tokefia. Får jag följa med?

Malin sa...

En sån söt liten andfru...men du
hur mår Clara egentligen, ska hon ut och jaga det hon skrev hos dig...hjälp säger jag...har hon blivit helt uppslukad av sina figurer...ja ja...vi får väl hålla ut...

Kram från Malin

Anonym sa...

JAG HAR ALLT KOMMIT PÅ DIG OCH TROLLTYGET NU... PASSA ER... JAG ÄR INTE ATT LEKA MED... DU KANSKE INTE VET, ATT BAKOM DEN "SNÄLLA OCH LITE SMÅGULLIGA GERDA-THYRA-MASKEN" DÖLJER SIG EN RIKTIGT FÖRSKRÄCKLIG HÄXA...!
JAG HAR TILLGÅNG TILL BÅDE FLADDERMÖSS, FARLIGA ÖRTER, MAGISKA URÅLDRIGA FORMLER OCH LITE ANNAT SMÅTT OCH GOTT SOM JAG INTE TÄNKER BERÄTTA OM.... Hmmmm

Pia Puma sa...

Gulp ooops!

Jeanette Nord sa...

Vilken härlig höststämning! Så fina färger! Det är alltid så kul att kolla in din blogg och alla de fina bilderna du tar. En verklig källa till inspiration!

Förresten, vad använder du för stativ?

Kram
Jeanette

Pia Puma sa...

Tackar Jeanette;)

Mitt stativ köpte jag från netonnet för 199 kr o det är ett HQ-tripod19.
Enkelt o tar inte så stor plats i väskan. Liten tygväsk medföljer o stativet är ca 36 cm långt ihopfällbart. Vattenpass finns på det också för att kunna få horisontella bilder enklare.

Unknown sa...

Så fin bild..söt and!