lördag 8 september 2007

Svampigt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror inte du ska äta av den svampen...Mossa är så härligt...Men du...inte fick du hjärnskaknings i går väl...
Ska försöka lura ut någon slags ställning du kan ha till kameran...eller om du spänner ett midjebälte lite högre upp och gör hål för kameralinsen...sak nog gå...

Kramar från Malin

Pia Puma sa...

Nej det var några veckor sedan jag gjorde en Anja-sälen med gled inte lika bra på asfalten. :S
Ja jag funderar på om jag hr den runt halsen o sen använder tänderna för att lyfta upp den lite mer. Tappar jag greppet med tänderna så hänger den ju runt halsen. Ska testa men just nu regnar det:(
Svampen fick endast vara som modell:)

Anonym sa...

Vacker bild...med mossa och svamp...älskar det!!! Men lova att ta det försiktigt med dina videoinspelningar nu.....inga fler asfaltsstudier, tack! Du är stollig!!!!

Pia Puma sa...

Ha ha nja den gången hade jag inte kameran uppe (tack o lov) den låg väl inpackad i väskan som inte råkade i kläm;)