lördag 8 september 2007

Regnbåge

4 kommentarer:

Millis sa...

Läckert!!!

Jeanette Nord sa...

Häftigt! Har alltid velat fånga en regnbåge men inte lyckats. Det är alltid svårt med ljuset och så... Du har lyckats jättefint. Härlig bild!

Kram

Anonym sa...

Nu har du gjort något som jag har velat göra länge....tagit en bild på en regnbåge....så vackert!!!! Du är makalös!!!!
Skynda dig.....i en av regnbågens ändar ligger en skatt, säger de vise....skynda dig bort och GRÄV...:=) Kram på dig!!!

Pia Puma sa...

Denn här bilden är tagen genom mitt fönster. Satt vid datorn o bara tittade ut en snabbis o vad ser jag inte en utan två st. Men denna var mest färg i så fram med kameran o klick klick.
Jösses vad glad jag va att bilden blev bra med;)
Det var som sagt lite knixigt o jag var lite nerväös för fönstret (som inte är det renaste precis)
Var änden slutade Clara? Den slutade ju här givetvis, precis där jag satt;))