tisdag 4 september 2007

Water

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt att du också fick med katten på tidagstemat...sr ut som en nyfiken en du har där...
Hur sjutton har du fått till vattnet sådär...urläcker bild...

Kramar från Malin

Pia Puma sa...

Vattenbilden är inte så avancerad. Räcker med en diskho, kran med vatten och en mugg med blå insida;)

Anonym sa...

Fy fasen vad läckert!!!!! Du är en liten luring du.....det gäller att vara fantasirik!!! Ibland så tar bara ideerna slut....men så helt plötsligt kommer det nya!!!
Det verkar som jag inte kommer in på flickr......sidan kan inte hittas...står det ...eller är det min jäkla dator som är knäpp igen???!!! PANIK...jag har ju blivit beroende..:=) KRAM

Pia Puma sa...

Det kanske bara var lite strul just då för jag kommer in nu.
Fantasirik, jo jag tackar. Tycker annars att fantasin börjar tryta nu:(

Anonym sa...

var in o skulle fråga hur du gjort för att få bilden så blå...och läste just svaret...läckert!