torsdag 6 september 2007


Följ med på cykeltur

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tjohoo...vad det går!!! Men akta stenen där...nu cyklar du för nära kanten!!!
Alltså du är ju bara för rolig!!! Hade du videokamera till detta eller olympusen???
Denna funktionen har jag ju helt glömt bort.....måste testas!!!

Anonym sa...

Wow tack för den turen....HÄFTIGT...vill se mer!

Pia Puma sa...

Det varår kära olympus. Har testat o filmat när det är skumt o bara finns discolampor. Kanonbild blir det.
Du behöver inte vara orolig. Ett tag tänkte jag släppa styrt med andra handen med o filma men vågade inte med tanke på era stackars hjärtan;)

Anonym sa...

Jaaaaa....nu vill jag åka mera nerför en backe....FOOOORRRTTT!!!
Ha nu en skön helg kära Pia Puma.....du får mig alltid att skratta.....när jag satt i bilen idag på förm så kom jag att tänka på denna videosnutten och började småskratta för mig själv....du är bara så skönt crazy!
Kraaaammmmm

Pia Puma sa...

Ha ha vem e de som e knasig egentligen? Men visst jag ska se om jag kan fixa en nerförsbacke;)

Anonym sa...

Ber o ursäkt om du har blivit indragen i nått...kanske svårt att förklara men du vet Woody o Clarakanin...jädrans bus...men väldigt mysiga o så söta...de har "hackat" min blogg...jädrans tjatter...men kul...Clara vet om och har bett om ursäkt...men se upp efter 09 på morgonen...då är tagentbordet deras tydligen...

Pia Puma sa...

Ha ha ja jag kopplade sen vad som hade hänt. Det e lugnt för min del, är van att få skulden;) Förstår inte varför;)

Anonym sa...

Har kollat cykelturen...håller med de övriga...mer nedför...som jag förstått av Clara så går vi i samma "galenring" kanske finns det fler som jag inte vet om...
Go cykel verkar du ha...en godmodig sak i lagom tempo...

Kram från Malin

Pia Puma sa...

Det var min mors på den bilden;) Visst den e go men min egna cykel är en 24-växlad mountainbike med fjädring fram.
Ska ta o filma en gång med mer fart i så får vi se vad bi säger. Måste bara hitta ngt sätt att sätt så jag inte tappar kameran. Jag vill inte ha hjärnskakning igen;)

Pia Puma sa...

Oj blev lite konstigt skrivet men det hände mycket på skärmen samtidigt. Ha ha.