onsdag 26 september 2007

Tisdagstema: gammal

En bild jag tog på ett bröllop nu i somras.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en kanonbild Pia....den ser ju verkligen gammal ut...ja, bilen är ju gammal...men jag menar bilden, den ser ut som den var tagen för länge sedan....mycket bra gjort!!!
Nu ska Lily Rose och jag strax ge oss iväg.....jag ska vinka av henne vid stationen och sedan till jobbet...hon är lite nervös men jag har berättat för henne hur trevlig och snäll du är...s då blev hon lite lugnare....sen viskade hon med sin ljusa änglaröst...tror du Pia har pepparkakor hemma...jag älskar ju pepparkakor? Det har hon säkert , svarade jag :=) Kram på dig nu min lilla hjälpsamma cybervän...nej men Clarakanin, sluta tjata nu...ja ja, jag ska berätta det för Pia....jo, Pia ...Clarakanin ville tvunget att jag berättar att hon ska få nya kläder....med sammetsband och pärlor...precis som Lily Rose....åh, herregud...vad har jag gett mig in på! Pia...tänk dig för innan du sätter dig och syr en tygkanin...de kan vara väldigt jobbiga!!!!

Anonym sa...

Vilken härlig bild!
Och du skall bli med ängel har jag hört...

Pia Puma sa...

Ha ha de e för goa. Ja jag ska tänka mig för minsann;) Kan ju inte göra någon då jag inte har ngn symaskin vilket kanske e bra.
Men vad sött att hon ska få nya kläder, men då måste hon lova att inte vara ute o smutsa ner dem med alla hyss hon har för sig minsann. Men erkänn du tycker också att det är ganska kul meden tygkanin ibland med;)
Visst har jag pepparkakor, ska spara dem till Lily Rose.

Bilden ja, visst blev den bra:)) Var ju tvungen o leka lite med den med:))

Lyck-annas: visst ska jag de o jag ser verkligen fram emot det;)

Anonym sa...

En helt underbar bild... känns verkligen gammalt. Men ett så fint foto att det nästan känns som man var där, då, i nutid.... Ah hoppas du fattar vad jag svamlar om.

Pia Puma sa...

Ha ha trolltyget, jo jag förstår vad du menar;) Å jag var ju där;)

Randi sa...

Läcker bil och perfekt bild! Snyggt jobbat!

Du har många härliga bilder så jag ska fortsätta att kolla nu.

Jensa sa...

Håller med, kan inte tro att det är en såpass ny bild.

Unknown sa...

Åh,så fin bild med den fina gamla
bilen..älskar gamla bilar!Mycket fint nostalgiskt foto!